Jsem zpátky!

20. prosince 2015 v 20:31 | Key |  Rok 2016
(Předem varuji, že tento článek je trošku delší :D )

Ahojte všichni, tak jsem se úspěšně vrátila!
Ráda bych vám přesně popsala, o jaký výlet se jednalo, ale bojím se, že by podle toho popisu někdo poznal, kdo jsem. Zkrátka šlo o dvě noci ve srubu v přírodě s partou dětí a mích přátel. Hrály se hry, prováděli vánoční tradice a... pekly perníčky -_- Všude spousta cukroví a společná jídla, která se ne vždy shodovala s mým plánem. Zkrátka velká výzva!

Pátek 18.12.:
Dopoledne ve škole jsem jedla stejně jako v předchozích dnech. Odpoledne jsem původně plánovala vnechat svačinu, ale táta mi řekl, že ochutnal ten smetanový pribináček a nechutnal mu. Poprosil mne, jestli bych ho nemohla dojíst. No tak jsem si ho dala s kousíčkem fitness bagety (opravdu malým).
Pak už jsem popadla sbalenou krosnu a šla svižným krokem na vlak. Vlakem a následně autobusem se naše parta dostala do města, odkud to bylo ke srubu v lese už jen 1,5 km pěšky.
V půli cesty jsem pomohla nejmladší člence naší výpravy s její krosnou, takže jsem táhla dvojitou zátěž. Pár metrů od cíle jsem už funěla vyčerpáním, ale poháněla mě víra v jednu jednoduchou rovnici → větší námaha = větší úbytek váhy.
Ubytovali jsme se a uvařili si k večeři slepičí polévku. Neměla jsem vůbec hlad a tak jsem si jí nalila jen trošku a dávala pozor, aby v ní bylo víc vody než nudliček.

Snídaně - bílý jogurt
Svačina - banán
Oběd - 2x knäckerbrot, 2 malé mandarinky
Svačina - 3/4 smetanového pribináčku, malý kousíček fitness bagety
Večeře - cca 3/4 naběračky slepičí polévky (většina z toho byla voda), půl krajíce chleba
K pití čistá voda.

Přibližně 550 kcal :D

Sobota 19.12.:
Po snídani jsem vyrazila s kárkou, obrovským barelem a jedním kamarádem pro vodu. Šlo o 2,5 km dlouhou cestu lesem k pitné studánce a zpátky. Celkem tedy 5 km. Tam se šlo pohodlně, ale zpátky jsme museli veškerou svou sílu vložit do tahání kárky s 50 l barelem plným vody. Cesta byla navíc nerovná a stoupala mírně do kopce. Pravidelně jsme se střídali a já si vzpomněla na svoji rovnici z předchozího dne.
Na oběd měli být těstoviny s mákem, máslem a cukrem. Vyhnula jsem se cukru a másla si dala jen jednu necelou lžíci.
Odpoledne jsem nahlas četla, mezitím co ostatní pekli a zdobili perníčky. Proběhla večeře a začaly se plnit vánoční tradice jako pouštění lodiček, hod pantoflem a další. Potom se hrál twister, což bylo výborné protažení po dlouhém dni.
Spát se šlo o půlnoci, ale ještě předtím jsem si na kamnech ohřála do křupava půl krajíce chleba, rozpustila na měm ramu a přidala trochu koření → já vím, že jsem to neměla jíst takhle na noc, ale jde o moje nejoblíbenější jídlo, které mám možnost jíst pouze na podobných akcích jako byl tento výlet.

Snídaně - nic (spalo se)
Svačina - krajíc chleba s paštikou, kousek sýra
Oběd - 3/4 naběračky těstovin s mákem
Svačina - jablko
Večeře - krajíc chleba s rybičkovou pomazánkou, 1 perníček
Druhá večeře - půl krajíce chleba s ramou
Neslazený černý čaj a voda.

Horší než v pátek → 900 kcal, ale to se dalo čekat.

Neděle 20.12.:
Snídaně byla celkem vtipná :) Byl chleba s medem a máslem, takže jsem si dala jen půl krajíce. Dojedla jsem ho stranou od ostatních a jen tak mimochodem prohlásila, že už jsem plná. Zaslechl to můj kamarád, který likvidoval jeden krajíc za druhým, a odpověděl mi: ,,Ty bys byla plná i kdybys snědla jen půlku krajíce!" ,,No, ale však já opravdu snědla "jen" půlku krajíce!" reagovala jsem. Kamarádova reakce mě dokonale rozesmála :D Protočil oči, plácl se dlaní do čela a se slovy "bóže to snad neni možný" se zhroutil do křesla :D
On totiž už delší dobu nadává, že vůbec nejim a rád si ze mě kvůli tomu utahuje. Možná doufá, že tím dosáhne toho, že budu jíst víc. Mě to ale vážně nevadí a vždy nad tím jen mávnu rukou. Kdybych měla jíst jako on, tak je ze mě snad stokilový sud. Přitom on sám je hodně hubenej, což je dost nespravedlivý :/
Oběd proběhl formou sváči na cestu, jelikož jsme už balili a hnali na autobus.
Doma jsem hned skočila do zajetých kolejí z minulých dní.

Snídaně - nic (spalo se)
Svačina - půl krajíce chleba s máslem a medem, pár perníčků
Oběd - kousek sýra, 1 bílý rohlík, pár perníčků, rybízový perník
Svačina - jablko
Večeře - bílý jogurt
Voda, černý čaj a zelený čaj.

Trošku lepší → 850 kcal

Po celé ty dny jsem neměla ani ponětí o tom, kolik kcal jsem vlastně snědla. To jsem zjistila až doma po zadání na stránku kaloricketabulky.cz. Zítra ráno uvidíme, jak jsem na tom s váhou. Doufám, že tam bude maximálně těch 60, se kterými jsem odjížděla...

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.